Preskoči na glavni sadržaj

DIY: Pasirana rajčica

 Prošli tjedan sam vam ispričala kako sam odlučila isprobati ideju o zamrzavanju limunova soka...danas s vama želim podijeliti još jednu ''smrznutu ideju'', međutim ovaj puta nije u pitanju limunov sok...inače, svake godine imamo pun vrt/bašču paradajza/rajčice, i uz to što ju konzumiramo svi svježu, svake godine mama i tata kuhaju umak od rajčice i to stavljaju u staklene posude i imamo kroz cijelu godinu (do idućeg ljeta)...prošle godine smo nekako ostali bez tog umaka, i pružila mi se prilika na nekoj od akcija kupiti veliko pakiranje rajčice (koje, naravno ne mogu potrošiti za jedan ručak). Obično ako ostane u tetrapaku umak, pokvari se i ne može dugo stajati, i ne stignem sve potrošiti onom brzinom kojom bi se trebalo...pala mi je na pamet ideja, odnosno sjetila sam se kako je baka znala, umjesto u staklenke, umak koji je kuhala, staviti u vrećice i zamrznuti, i onda je kidala dio po dio kad joj je trebalo (doslovno lupala po komadu dok se nije odlomilo otprilike koliko treba😁)...Ja nisam željela veliki komad umaka, kako ne bi ''razbila kuhinju'' pri kuhanju, odlučila sam rastočiti u manje kalupe i tako ih zamrznuti...cijeli postupak možete vidjeti u videu ispod...vrlo jednostavno, a super praktično.




✌&💜, Matea.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te