Preskoči na glavni sadržaj

DIY: Adventski vijenac

 


Ovo je definitivno moje doba godine...volim zimu, volim Božić...volim osjećaj koji imam tijekom ovog perioda godine...inače sam osoba od DIY, dok u ovom periodu taj moj dio još dodatno izlazi na vidjelo...kad nešto voliš nemre ne bit dobro 😁...s obzirom na to da nam se opako bliži prvi advent i odbrojavanje do naj radosnijeg dana, ovaj vikend, uz malu pomoć malih ruku, sam napravila ''vjenčić''...naime odavno adventski vijenci su sve ostalo, samo ne vijenci...i zaista ima hrpa ideja, oblika, izgleda, boja, kako i na koji način mogu izgledati...svake godine radim novi ili dorađujem postojeći vijenac, i to nekako uvijek dan prije prvog adventa ili ponekad se dogodilo i na samo jutro prvog adventa...iskreno, nismo religiozna obitelj, i vijenac kao takav nam ne predstavlja ono što i većini, međutim, nekako smo zadržali

tu 
obiteljsku tradiciju da četiri nedjelje prije Božića u vrijeme ručka palimo svijeću...ove godine sam u potpunosti odlučila napraviti novi vijenac i oblikom drugačiji od dosadašnjih...ideja je preuzeta od Domaćice Sanje, i u potpunosti prilagođena nama i onime čime smo u tom trenutku raspolagali, i odlučili reciklirati...koristila sam umjetnu borovu granu koja je namotana na žicu, radi lakšeg oblikovanja...nisam željela žive grane rezati jer mi je bilo žao biljaka, a svejedno bi se nakon nekog vremena uništile, dok ću ovu dekoraciju moći iskoristiti i za narednu godinu...ostatak ukrasa je nešto što smo već imali, češere smo skupljali prošle godine, naranče sušili prije devet godina, zvjezdica je od prije nekoliko godina...sve u svemu skoro pa 100% recikliran 😁.


Što sam koristila:

  • veća metalna konzerva
  • zelena spužva za aranžiranje (nalazi se u konzervi, kako bi se svijeće, grančice i ukrasi mogli fiksirati)
  • tanka žica za fiksiranje ukrasa (mašna, češeri, naranča, zvijezda...)
  • umjetne borove grančice
  • četiri svijeće
  • ukrasi koje sam kod kuće imala (češeri, jutena mašna, suha naranča, bijele mekane kuglice)



      


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te