Preskoči na glavni sadržaj

Summer Of 2021

     

Nisam ljetni tip, ali me raduje činjenica da sam preko ljeta slobodna od svih obaveza prema poslu...jest da bi to nekoga izbezumilo, i natjeralo na živciranje i sekiraciju, ali ja sam odavno odustala od toga i pomirila se s činjenicom da u Sustavu za mene ima mjesta samo cca desetak mjeseci u godini...i u životu mi je lakše postalo otkako razmišljam na taj način...ljeto mi ostavlja prostor za bavljenje stvarima kojima se ne stignem baviti tijekom perioda kada radim, što radi iscrpljenosti ili jednostavno radi nedostatka motivacije, inspiracije i ideja...ljeto rezerviram za čitanje slobodne literature i svega onoga što ŽELIM-a ne da MORAM,

odlaske u knjižnicu, slikanje i crtanje, društvene igre, aktivni odmor (badminton, vožnju biciklom...), druženja na terasi uz GinTonic ili pivu do kasnih sati, brigu o povrću u vrtu i cvijeću na terasi, kuhanje (do 20 minuta max. 😁) i smišljanje novih kombinacija jela, pisanje ovdje na stranci...jednostavno jedan neopterećeni period u godini, koliko god netko mislio da je nezaposlenost stresna, kod mene to ima suprotan učinak, nikad se bolje ne osjećam nego u ovom periodu godine (Čak se ni razdoblje Božića ne može mjeriti s ovim 😁)...

  






✌&💜, Matea.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te