Preskoči na glavni sadržaj

SummerOf2021: Ulje za sunčanje

Po prirodi sam svijetle puti dosta...imam dosta svjetlu kožu, radi čega sam se u osnovnoškolskim danima naslušala svakojakih ruganja, sprdanja, nadimaka i tako dalje...onda me to diralo jako, a sad, pffff who cares anyway...kad sam kod kuće u Slavoniji, ne koristim ništa što se tiče UV zaštite za kožu, nemam naviku i to mi smeta, pogotovo ako nešto radim u vrtu/bašći, onda se osjećam masno, ljepljivo i svašta nešta, i dosta se prašine zalijepi na kožu pa mi to još dodatno smeta...dok smo na moru, to je onda druga spika, trudim se koristiti kremu s UV zaštitom ali isto tako volim mazati kožu i uljem koje sama napravim...prije sam koristila samo ulje, međutim sada radim kombinaciju, i ulje ne koristim u jutarnjim satima na plaži jer se zna dogoditi da ostanemo dulje na kupanju,  i ne želim riskirati, i dovoditi se do toga da na kraju izgorim...ulje stavljam na kožu u popodnevnim satima prije odlaska na plažu, kada Sunce nije više toliko jako, a opet učinak bude okej...ulje sama radim i više se ne sjećam uopće otkud mi recept ali znam da sam ga od nekog dobila davno, i da po njemu radim svake godine, nije komplicirano....


Za izradu ulja potrebno je:

  • Staklenka
  • Maslinovo ulje
  • Mrkve (jedna ili dvije, ovisi o veličini)
  • Zeleni orasi (cca pet komada)
  • Sunčano mjesto na prozoru, terasi ili dvorištu


Postupak:

 Orahe oprati i dobro osušiti, narezati ih na manje komade, i ubaciti u staklenku (možda bi bilo dobro da koristite rukavice, jer će vam poslije prsti i koža ostati žuto-smeđa od orahovih sokovi)...naribati mrkvu i dodati u staklenku...sve preliti maslinovim uljem do vrha staklenke...zatvoriti staklenku i držati na sunčanom mjestu 40 dana (zapišite si nadnevak na poklopac kako biste znali kada treba sadržaj ocijediti)...nakon nekoliko dana počet će sadržaj staklenke crniti, te nakon 40 dana će biti ulje potpuno crno, i to je okej....obično ocijedim ulje i stavim u staklenu bočicu s raspršivačem, jer mi je tako lakše koristiti. I to je to.


Cijeli postupak izrade možete pogledati na videu ispod.




✌&💚, Matea.





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te