Preskoči na glavni sadržaj

SummerOf2021: Bucket/To live/To do ljetna lista

 

Kad malo bolje razmislim (bolje da ne mislim 😁), kroz cijeli život imam neke TO DO liste, ili neke liste želja ili neke liste za dućan 😁...ugl, uvijek mi se život temeljio na nekom popisu nečega (vjerojatno oni tamo u psihologiji imaju naziv i za takve 😁) što želim ili trebam obaviti, i bez popisa dužnosti, osjećam se, paaaa pomalo pogubljeno...e, a najbolji dio popisa mi je chekiranje, koliko toga je obavljeno, i onda vidim svoju (ne)produktivnost u pojedinom danu, ili ostvarenje nečega, općenito...otkako imam više vremena (zači, svih 24 sata u danu ovise o tome kako ću se sama isplanirati), što će prosvjetar drugo, nego navući se na pinterest 😁...i tako neki dan tražim nešto boooožićno i jesenje (u mojoj glavi trenutno izlaze ideje za jesenske i božićne dekoracije, jer smatram da nikad nije rano početi o tome razmišljati 😋) na stranici, i ''slučajno'' naiđem na neke summer bucket liste...čim su liste, ja to moram odmah vidjeti...i tako ispregledam,

brat-bratu, nekih cca dvadesetak- tridesetak
summer bucket lista, i skužim da je to nešto što još nisam, a definitivno moooooram napraviti...naravno da sam prilagodila svojim godinama, intersima, i inače stvarima koje bih trebala napraviti sada kada besposličarim...i tako sam si uzela dva-tri dana...jer niti jedna lista ne smije biti napisana onako nekako bezveze, treba tu malo crtati✏, pa obojiti, pa korsiti različite flomiće, pa skužiti šta to želim uopće staviti na listu...to je jednostavno proces, koji traje...i moram priznati da sam definitivno zadovoljna i već si nekako mislim kako ću tamo tijekom zime imati i winter/christmas bucket list😁...ali o tome ćemo za par mjeseci...prvo da riješimo svih 24 aktivnosti s ljetne liste...pa ćemo dalje...zašto sam samo uzela 24 aktivnosti...nema nekog posebnog razloga, osim da sam imala toliko mjesta na papiru 😁 ...i toooo je manje više to...ako želite, napravite svoje liste...ako ne želite, nemojte...ispod ću ostaviti link na kojemu možete pogledati liste koje sam ja uzimala kao primjere...želim vam ugodne/produktivne ljetne dane, i puno ✔ na vašim summer bucket listama.


Pinterest: Summer bucket list



✌&💛, Matea.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te