Preskoči na glavni sadržaj

DIY: Blazinice

 

Prije nekoliko postova sam pisala o tome kako sam napravila trljačice/krpice za tuširanje od dotrajale frotirske pidžame...danas ću vam kratko predstaviti još nešto od dotrajale frotirske pidžame...naime, morala sam promijeniti način na koji njegujem kožu lica...taj način je počeo uključivati i tonik nakon čišćenja lica pjenom/gelom...uvijek gledam (tamo gdje mogu, i gdje kao obitelj možemo) da za sve koristim eko verziju bilo kojih proizvoda...štede novac ali i prirodu...''pamučne'' blazinice ili vatice za čišćenje lica su sve samo ne to, tako da sam odmah u startu odlučila da neću to koristiti nego da ću napraviti sama svoje blazinice (iako imam i desetak koje sam kupila)...jedan dio blazinica je namijenjen za skidanje laka s noktiju (operu se, mekane su poslije pranja i sušenja, međutim na njima ostaje pigment laka za nokte, što je zanemarivo), dok drugih petnaestak imam za čišćenje lica...kad blazinice iskoristim, pustim da se osuše, te ih stavljam u otklopljenu posuditcu, i na taj način ih skupljam za pranje...nakon što iskoristim sve, stavljam ih u vrećicu za sitno rublje (kako se ne bi zaglavile u perilici, ili da ne prođu u bubanj u dio gdje mogu napraviti problem s perilicom) te ih perem s posteljinom ili donjim rubljem na 60°C...i to je to... sve je samo stvar navike...ponekad je najlakše otići nešto kupiti...međutim kad se kroz godine korištenja određenih proizvoda pogleda koliko je zapravo novac bačen, jer zaista, novac se baca na takav način...iskoristiš jednom blazinicu i baciš...većina tako ne razmišlja, ali je to tako...


Postupak izrade


Potrebni su vam:

-konac

-škare

-frotir (plahta ili pidžama)

-igla

-pribadače


Izrežite željeni oblik blazinice...ja sam rezala četvrtaste ali i u krug...zaista je svejedno...ovisi što vam je ljepše...

Fiksirate pribadačama preklopljenu tkaninu, tako da je fortirska strana s jedne i druge strane izvana...


Sašijete prvovanjski rub (kod mene je to ovaj žuti konac na okrugloj blazinici), i onda još ako želite da vam budu čvršće, sašijete unutarnji dio (ružičasti konac na okrugloj blazinici), iako nije čak niti potrebno...

I to je to...možda nisu najljepše na svijetu i najurednije ali služe već nekoliko mjeseci :) .




Blazinice koje koristim za skidanje laka s noktiju...pigmentacija laka ostaje, ali su čiste...


Ove blazinice sam kupila prije dvije-tri godine od KK Fabrics&creations, super su...nisu se uništile od pranja i korištenja, još uvijek su mekane i čitave...

Možete ih pronaći -> OVDJE

Također sam dvije dobila na dar (od gospođe koja izrađuje platnene uloške i čiji sam redoviti kupac)...isto su jako kvalitetne, mekane i nisu se uništile od korištenja...

Njezine proizvode možete pogledati -> OVDJE








Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te