Preskoči na glavni sadržaj

DIY: Obiteljsko stablo

Ako volite DIY proizvode/stvari imati kod kuće ali ih i izrađivati, ovo je jedna super obiteljska ideja...ima bezbroj načina na koji se ovakva slika napraviti. Mi smo se odlučili na obiteljsko stablo...bilo je to 2014. godine (iako kao obitelj postojimo još od daaaaaavne 2010. godine) kad sam naišla na ovu ideju i odlučila ju provesti u djelo...sve što vam je potrebno su, tempere ili akrilne boje, kist, papir i crni tanki flomaster...postupak je vrlo jednostavan...prvo sam naslikala deblo smeđom temperom, i pustila da se osuši...zatim smo si odabrali svatko svoju boju (dijete je tada imalo 3 godine, pa je već znala što želi u životu :D ), namazali preko cijelog dlana, te otisnuli na papir...i pustili da se osuši...i to je to....Nakon što se slika posve osušila, tankim crnim markerom sam ispisala tekst koji nam se svidio s jednog takvog sličnog prijedloga koje sam pronašla na internetu...fora mi je vidjeti ovakve radove nakon određenog perioda i zadržati ih kao uspomenu koja će nas podsjećati na taj period života i nakon 100 godina :D .

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te