Preskoči na glavni sadržaj

Doručak za pobjednike

 

Kad imaš stari(ji) kruh...možeš svašta 😁...stvarno ne jedem često kruh, ali redovito ga kupujem radi ostatka familije🤗....nekad se pojede u roku pola dana, nekad ostane netaknut dva dana...danas je jedna od onih situacija da je ostao netaknut dva dana...tako da sam odlučila napraviti bruskete...pa ako vam to nikad nije palo na pamet, evo vam ideje za idući neki doručak ili večeru...vrlo je jednostavno....kruh posložim na pleh, u šalicu smješam maslinovo ulje, sol, neke suhe začine (origano, bosiljak, mažuran...ovisi što imam trenutno), češnjak u prahu (iako nekada i sjeckam svježi, kad mi se da🤭)...s tom smjesom/tekućinom namažem površinu kruha...danas sam stavila masline (do sada još nisam tako radila)....ostavim u pećnici nekih cca 10 minuta na 200°C (ali to ovisi, kako hrskavo volite)...i to je to...🤗 Uz to možete popiti čaj, kavu ili kakao....ja sam odabrala ovo posljednje...


Sastojci:

  • Stari(ji) kruh
  • Maslinovo ulje
  • Sol
  • Začinsko bilje-suho (bosiljak, origano, mažuran)
  • Bijeli luk-češnjak
  • Masline

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te