Preskoči na glavni sadržaj

DIY: Stoličica mica

 

Ovaj stolac je star već jedno jako dugo vrijeme...prvo je bio bakin...pa je onda pripadao mojoj sestri (gdje ga je njen pas pojeo onoliko koliko je mislio i stavio što je htio ostaviti)...i kako je sestra otišla, stolac je ostao, međutim, kako je meni sve to tako nekako žao ostaviti i imam potrebu obnoviti...tako sam i odlučila da niti ovaj stolac neće propasti...pošmirglala sam ga, dok je tata izrezao pojedene rubove...motiv nisam morala dugo odabirati, jer su mačke i cvijeće ono što je kod mene neizbježno kad su određeni motivi u pitanju...kod mene je problem ili sreća, u glavi da kada nešto vidim na prvu, odmah imam ''finalni'' proizvod u glavi...a onda tek radim korake kako ću do toga doći...i za to vjerojatno imaju dijagnozu ''oni što znadu'', ali meni je to zapravo super...kad god bojim, to radim s
akrilnim bojama i onda zaštitim prozirnim lakom u spreju koji nema sjaj...naravno, prije svakog bojenja, prvo olovkom iscrtam motiv i onda do samog kraja skroz nadograđujem ili oduzimam od početnog motiva..ja bih rekla,vrlo jednostavno...ali znam da nije, pogotovo onima koji za sebe smatraju da imaju ''dvije lijeve'' kad je crtanje u pitanju...sve u svemu, stolac je gotov, sada me još čeka jedan ormar...a za dalje ćemo vidjeti što će doći na red...neki kući vuku pse i mačke, ja vučem namještaj i pse i mačke :D .

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te