Preskoči na glavni sadržaj

Punjene tikve

S obzirom na to da je sezona tikvi u punom jeku...a ove godine nam po bašći rastu kao lude, pripremam ih na sve moguće načine....ovo sam jedne godine radila sa sojom, međutim, ovaj put sam odlučila napraviti s krumpirom...vrlo je jednostavno, uostalom tikve možete napuniti s onim što vama odgovara i što volite...




Sastojci:

  • četiri tikve (srednje velike)
  • krumpir
  • mrkva
  • crveni i bijeli luk
  • šampinjoni
  • peršin
  • celer
  • vegeta
  • biber
  • sol
  • ulje
  • malo vode
  • slanina
  • sir


Priprema

Tikve oprati i izdubiti mekši dio(tamo gdje se nalaze sitne 
koščice), poslagati ih na papir za pečenje u pleh. Naribati krumpire i mrkvu, te dodati nasjeckan crveni i bijeli luk, šampinjone, peršin i celer. Pomiješati te dodati začine (vegeta, sol, ulje i biber), dobro sve pomiješati. Vidite li da je smjesa dosta suha, dodajte malo vode. S tom smjesom napunite tikve, te stavite peći na 180°, 45 minuta. Nakon 45 minuta izvadite, stavite slaninu (ja sam stavljala samo na one koje moji jedu jer vole tako) i sir, te vratite peći na još cca 5.10 minuta. I to je to.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te