Preskoči na glavni sadržaj

DIY: Stolići za boravak


 Ovo ljeto sam si, moram priznati, baš dala truda oko nekih stvari...i sve ono što sam (kao) odgađala neko vrijeme, napokon napravila...jedna od odgoda su bili i stolići koje koristimo  boravku...trenutno se ne mogu sjetiti, međutim, mislim da ih imamo nekih cca pet-šest godina, i stvarno su izgledali jako loše...pohabano, izgrebano, zafarbano s lakovima za nokte...i stvarno je bilo potrebno nešto napraviti s njima...ili kupiti nove (što mi je uvijek zadnja opcija kad se radi o namještaju, jer ja to volim sve nekako sama srediti, bojiti i tako to, jer mora izgledati drugačije od onog što imaju svi 😁), ili nešto napraviti s postojećima...pa ovako, nisu trebali izgledati kako izgledaju, ali izgledaju bolje od zamišljenog...prvo i osnovno, nije trebao biti zeleni, nego u boji petroleja, ali na kraju je ispao zeleni, i okej je...prvi problem je bio taj što su ovo oni jeftini Ikeini stolići za 50 kn, koji su napravljeni kao od kartona, premazani (ja bih rekla)

nekom plastičnom bojom 😁, koju ne smiješ ni brusiti (jer ćeš ostat bez stola, jer je sve nekako slabo, kao za jednokratnu upotrebu), ni šmirglati, nego sve to nekako samo lagano pobojiti i to je to...problem koji je bio od početka je taj što se temeljna boja nije baš nešto jako dobro hvatala za površinu, i imala sam osjećaj kao da je to samo neki bijeli gumeni sloj na površini...međutim, na kraju se taj prvi sloj dobro osušio i bilo je okej...nakon par sati sušenja, matiranim bojama u spreju (za sve površine), sam prešprcala bijele površine i pustila da se dobro osuše...super su mi lakovi u spreju, jer se dosta brzo suše i nekako ravnomjernije se može bojiti, nego da se to radi kistom ili valjkom...e sad pri sušenju se počeo javljati drugi problem (koji je zapravo na kraju ispao super)...na nekim mjestima se lak u doticaju s temeljnom bojom počeo gužvati i odljepljivati od površine, s obzirom da je površina stola ''premazana'' s nekom podlogom koju ne mogu prepoznati, ali

dobro...pustila sam nekoliko sati da se to sve osuši i da boje odrade svoje, da se ''napušu'' i odlijepe tamo gdje se to jednostavno moralo dogoditi, i nekako sam si (kao i svaki put) vrtila misao u glavi ''okej, bit će to na kraju dobro, i napravit ću nešto od toga''...ono što najviše volim je old skul izgled, izlizano, izgrebano, i dotrajalo...tako da sam, nakon što su se površine osušile, uzela šmirgl/brusni papir, malo grublji...i krenula lagano prelaziti dijelove površina gdje se lak nagužvao i odlijepio od površine stola... na kraju je to super ispalo i dobila sam onako nekako stari i metalni izgled...tako da nam stolovi izgledaju kao da površine napravljene od metala koji je dotrajao...sve u svemu, zadovoljna sam rezultatom... 











Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te