Preskoči na glavni sadržaj

I Love Fall...Most Of All

 


Od posljednjeg ljetnog posta...odmah u jesenski...od odlaska na more nisam pisala ništa, ali to ne znači da se ništa nije događalo...svašta nešta se događalo i svašta nešta se događa...na neko vrijeme sam odlučila malo napustiti mrežni društveni život tijekom kolovoza i to mi je moram priznati, godilo...onda su započele neke druge obaveze u rujnu, i nekako su se prioriteti promijenili...sad je sve ponovno sjelo na svoje mjesto i želim nastaviti tamo gdje sam stala...rođena sam u travnju, iako se osjećam kao da sam u potpunosti jesensko i zimsko 'dijete'...baš bih se mogla prilagoditi životu u nekim planinama (neću reći brdima, jer u brdu trenutno živim-i super je) gdje nema onog klasičnog ljeta +30°, i konstantno se vidim u nekoj brvnari u planini pokraj nekog potočića ili u kući na nekom planinskom jezeru, okružena vazdazelenom šumom...ta slika mi je ostala još od prije dvadeset i ohoho godina kad sam čula priču Heidi, i uvijek sam si zamišljala kako je njoj super tamo negdje u tim planinama sa životinjama i onako super svježim zrakom, zelenilom/snijegom, bez brige i pameti 😀 ...eh

da, to je to...nego da se vratimo na temu...hladnije vrijeme, jesen, zima, plodovi, kiša, malo Sunca, i tako to...s obzirom da sam po prirodi kreativna osoba, i moj mozak konstantno funkcionira na način (kad god nešto vidim oko sebe) ''što bih mogla od ovog napraviti'', što nije ni malo lako, jer nekad zna biti i zamorno...ali dobro, valjda postoji neki dublji razlog zašto je to tako...i sviđa mi se spoznaja, da konstantno ''od ničeg'', mogu napraviti ''nešto''...jesen mi uvijek donese jako puno ideja, ili za uređenje ili za crtanje i slikanje...inače svako godišnje doba, popratim s nekim dekoracijama na terasi...ove godine sam odlučila od onog što imam napraviti nešto novo...tako da sam stari slamnati vjenčić za vrata (koji je nekada bio u službi adventskog vjenčića) 'raskupusila' i napravila dekoraciju za ulazna vrata....dok je drugi napravljen od šiba lijeski (koje nam rastu iza kuće)...lijesku volim koristiti za tako neke stvari jer je dosta elastična, prirodan je materijal i na kraju krajeva može jako dugo trajati...ove godine smo prvi puta sijali/sadili butternut tikve, i super su narasle,i jako sam zadovoljna rezultatom...tako da sam ih

iskoristila isto kao dekoraciju za terasu...kako se bude bližilo hladnije i božićno vrijeme, tu dekoraciju namjeravamo pojesti 😃, i zamijeniti je nekom božićno-zimskom...češeri su jako stari, to smo si prikupljali još prije par godina, i super mi je što se ne uništavaju a mogu ih iskoristiti kao dekoraciju za jesen i zimu...nakon toga ih spremim na tavan i iduće godine opet tako...sve ostale materijale skupljam već godinama, i samo ih vadim i ponovno dekoriram na drugačije načine...neka stvari imam stari i po petnaestak i više godina (pr. jutena tkanina u košarici s tikvama)...sve se može iskoristiti i ponovno upotrijebiti...upamitite da nečiji otpad/smeće, može nekome biti otkriće stoljećaa i služiti mu više nego što je vama ikada služilo...😇

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te