Preskoči na glavni sadržaj

Dobrodošla 2022.

Iako je već drugi dan nove godine...za dobre i lijepe želje nikad prekasno...Iako se još uvijek navikavam na to da je jedna godina iza nas, mnogi će reći, i neka je, jer nije bila dobra...ne bih se baš složila s tim...za mene je 2021. godina bila jedna vrlo vrlo vrlo izazovna i nepredvidiva godina, emocionalno i psihički dosta teška, iako na kraju kad sve zbrojim i oduzmem nije bila loša...u nekom svom periodu vrlo neizvjesna, međutim uvijek je sve nekako završilo onako kako si je Onaj gore zamislio, i ispalo nekako najbolje za mene, a na kraju i za ljude u mojoj bližoj okolini...naučila me da prihvatim situacije koje ne mogu mijenjati, i da u takvim situacijama napravim sve ono što je u mojoj moći te da ostalo prepustim da se dogodi samo od sebe...shvatila sam da je vrijeme nešto što se ne može vratiti (znala sam to i prije, ali ove godine me zaista ''lupilo

po čelu'' par situacija da to doista shvatim) i da ga utrošim na one koji su to zaslužili... da bilo koji posao neće pobjeći i da se ništa neće 
dogoditi ako vikendom ne gledam na telefon i ako ne pročitam odmah svaku informaciju koju tijekom istog dobijem...shvatila sam  da je Svijet savršeno dobro funkcionirao u vrijeme kada nije postojao ''pametni'' telefon, pa ne vidim zašto bi sada radi jednog ili dva dana u tjednu propao 😁...mene je cijela ova situacija nekako moram priznati ''vratila kući'', shvatila sam da nije bitno jurišati za kojekakvim životnim  ''postignućima'', karijerama, financijama...ništa od toga nije bitno, dokle god radim što me raduje i veseli i dokle god imam to za koga raditi, jer na kraju krajeva, netko nema...neke stvari i aktivnosti sam otpustila tijekom godine, neke nove uvela...ljudi su se nekako sami, prirodno
izmijenjali...međutim, oni koji su bitni, su ostali💜...prestala sam biti rob strogo zacrtanih ciljeva, također mislim, tj. znam da će mi ovo biti prva godina nakon dugo vremena kada neću napraviti listu ciljeva/želja u 2022. (o tome u nekom drugom postu)...jedini cilj u ovoj godini će mi biti, ostati čovjek prema svima i svemu, i dati sve od sebe u situacijama u kojima se nađem, jer smatram da je to jedino bitno, a sve ostalo će doći, kad tad...vama svima želim sve što si sami želite, jer vi to najbolje znate...




Sretna vam 2022. godina.

.

💚, Matea.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te