Preskoči na glavni sadržaj

DIY: Krpice za tuširanje

Odlučila sam od svoje dotrajale frotirske pidžame napraviti krpice za pranje lica i tuširanje... prije sam koristila mrežaste spužvice za tuširanje, međutim, s obzirom na to da su od plastike, odlučila sam prestati ih kupovati i koristiti...jer na kraju krajeva i one negdje na ovom 🌍 završe, i treba im jaaaaaako dugo vremena da se razgrade (ili se na kraju krajeva to nikada ne dogodi) ili završe kao hrana nekim životinjama ili se istoimene ozlijede, dok se ove krpice za pranje mogu bez problema oprati u perilici i ponovno koristiti (perem ih na 90° zajedno s ručnicima, i još uvijek su kao nove i nakon skoro dvije godine, iako su prije toga bile pidžama koju sam nosila valjda još od fakulteta, a to je stvarno bilo prije ohohohohoho godina 😁)...

Postupak izrade:
Donji dio pidžame (nogavice) izrezala sam na manje komade (nisam išla na

to da budu pravilnog oblika, nego sam išla na to da nakon izrade imam što manje otpada), sašila s tri strane, dok sam gornji dio (gdje se nalazi otvor) porubila i dodala trakicu, kako bi nakon tuširanja mogla krpicu objesiti u tuš da se osuši. I to je to, ništa posebno. Inače se tuširam s krutim sapunom*, tako da mi je ova krpica super, jer sapun stavim u krpicu, i tako se sapun pjeni dok trljam krpicu po tijelu. Nakon tuširanja, krpicu dobro operem toplom čistom vodom i objesim u tuš da se osuši. Krpice perem na 90° zajedno s ručnicima, napravila sam ih dosta, tako da ih mijenjam otprilike svakih tri do pet dana.

*Kruti sapun za tuširanje koji koritstim već jako dugo vremena, je prirodni sapun od HR proizvođača Sapunerija RVSTICA, blag je za kožu i ima ugodan miris lavande.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te