Preskoči na glavni sadržaj

DIY: Pomoć pri pranju rublja

Negdje prije (prije par mjeseci) mi je palo na pamet napraviti listu za pranje rublja...s obzirom na to da nisam jedina koja stavlja rublje prati, za to su ponekad zaduženi i moji ukućani, pa da ne moram stalno ponavljati što s čim ide i na koju temperaturu, odlučila sam to zapisati da je svima dostupno...vrlo je jednostavno i ne trebate puno vremena i materijala za izraditi tako nešto...osobno sam vizualan tip, i volim sve nacrtati, bojiti i nakon toga zapisati, tako sam onda i kombinirala ovu listu..


Za istu ovakvu listu potrebno vam je:
*bijeli papir veličine A5
*malo veći papir u boji (ja sam uzela zeleni i odlučila da bude toliko veći da oko A5 papira viri cca 2 cm sa svake strane)
*drvene bojice
*flomasteri
*crni tanki lajner ili kemijska olovka
*plastifikator
*folija za plastificiranje
*škare
*bušilica za papir
*špaga

Postupak izrade:
Bijeli A5 papir podijeliti na pet djelova koji vam predstavljaju temperature na koliko perete rublje (ja sam podjelila na (90°, 60°, 40°, 30° i ručno pranje), tako da u svaki dio možete navesti koje rublje se pere na kojoj temperaturi i tada ćete napraviti odmah klasifikaciju što se može zajedno prati (ja stvarno ne odvajam previše odjeću prema odjevnim predmetima, nego prema tome na kojoj se temperaturi pere, nije mi bitno da se majice peru odvojeno od hlača i da se posteljina pere samostalno, ili tako neke stvari). S obzirom da volim crtati, ja sam još nadocrtala odjevne predmete i obojila. kad ste napisali što trebate, A5 papir sam stavila na veći papr u boji, poravnala, stavila u foliju te pustila kroz plastifikor (plastificirala sam, s obzirom da se lista nalazi u kupaonici gdje je velika vlaga ponekad, pa da se ne uništi), ako nemate plastifikator možete prelijepiti prozirnom samoljepljivom trakom...nakon pastificiranja sam probušila dvije rupe kroz koje sam provukla špagu kako bih mogla objesiti na zid u kupaonicu...i to je to...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te