Preskoči na glavni sadržaj

Ciljevi i planovi za 2021. godinu

 

Na početku svake godine volim si sumirati prethodnu i napisati što bih to željela kroz narednu godinu napraviti i ostvariti, što možda nisam ostvarila u prethodnoj, pa prebacujem za narednu...ove godine sve to nekako kasni...međutim nikada nije kasno, i sve se upravo događa onako i onda kad bi trebalo...naime, uvijek sam imala naviku kupiti ili napraviti planer za početak godine...ove godine nisam, jer imam planer koji sam kupila na početku nastavne godine, i on će mi prema rasporedu i navedenim nadnevcima trajati do iduće nastavne godine...njega koristim za svakodnevne obaveze koje upisujem dan ranije ili ujutro uz kavu, kako bi si isplanirala i rasporedila vrijeme u pojedinom danu...ono što sam ove godine odlučila napraviti je dodatan planer u koji ću upisivati svakodnevno jednu aktivnost koja će me odvesti bliže mojim konkretnim ciljevima koje sam si zacrtala da bih htjela ove godine ostvariti...još jedna je novost, da neću napisati listu (kao što sam do sada svake godine radila), nego sam konkretno odredila 10 ciljeva koje želim postići u narednim

mjesecima...shvatila sam da mi je lista ciljeva dosta nepregledna, i lako se u njoj pogubiti...dok su mi ciljevi konkretni, i onda ću ih samo svaki mjesec razraditi na svakodnevne manje aktivnosti, koje će me naposljetku približavati ostvarenju cilja...shvatila sam (dugo mi je i trebalo 😁 i bolje ikada nego nikada) da mi bolje idu kratkoročni ciljevi, odnosno, kada si nešto zacrtam u kraćem periodu (pr. u roku mjesec ili dva)...tako da sam ove godine upravo radi toga odlučila aktivnosti kroz godinu rasporediti na ovaj način...koliko je bilo uspješno, svakako ću pisati pred kraj ove godine...radite li i vi svake godine listu ciljeva i onoga što biste htjeli ostvariti ili ste jedni od onih kojima je to nebitno..?

✌&💚, Matea.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te