Preskoči na glavni sadržaj

Malo o sreći...


Već ne znam ni sama koju godinu za redom pišem ''teglu sreće'', ali me raduje činjenica da ću se na kraju godine prisjetiti sretnih sitnica i trenutaka koji su se zbili kroz godinu koja je iza nas. Prošla (jako čudno mi zvuči nazvati 2020. godinu-prošla godina) je zaista bila teška  ponekad i izazovna, ali isto tako i poučna...smatram da se iz svih situacija koje nas zadese, može ponešto naučiti, ponekad kako treba nastaviti dalje, ponekad kako ne treba...ali to je život...i dalje smatram da svatko od nas ima neku svrhu ovdje (samo ju treba otkriti i u njoj djelovati), jer inače ne bismo ni odabrali doći tu gdje smo sada (You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one😁)...vjerujem da se nitko od nas nije nadao da će godina završiti na način na koji je završila, i zaista se nadam da će sve i svi na kraju biti dobro 💔...imam običaj

teglu sreće otvoriti odmah po dolasku nove godine, međutim ovaj put je bilo drugačije...nisam ju otvarala do jučer, ili prekjučer (zaista, više ne brojim ni dane i nadnevke, nego mi je sve samo jučer-danas-sutra)...netko od vas je možda čuo za teglu sreće, netko nije...mene je iznenadila činjenica da zaista dosta ljudi na ovaj način ''sprema sretne trenutke'' tijekom godine, i to ljudi koje znam, samo što to nismo ranije iskomunicirali...što? kako? zašto? tegla sreće je jedna posuda u koju tijekom cijele tekuće godine, zapisujete (na bilo kakve papiriće, račune, ceduljice, post itove, itd.) određene trenutke te ono što vam se dogodilo u određenom danu...imam običaj zapisati nadnevak, dan i rečenicu, ponekad dvije, ili samo natuknicu o tome zašto mi je određen događaj izazvao


sreću ili zašto sam se u tom trenutku osjećala sretno...ponekad je to više papirića tijekom određenog tjedna, mjeseca (ali i cijele godine), a ponekad manje...naposljetku svega toga i cijele godine me raduje činjenica, koliko je zapravo bilo sretnih trenutaka na koje sam i zaboravila, međutim čim pročitam događaj odmah a se i sjetim i to mi je baš super i fora, posebno mi je bilo fora čitati, koliko se zapravo toga dobro dogodilo u 2020. a zaboravila sam, jer su se događale i stvari koje ni nisu bile tako dobre, sretne i lijepe...ako niste probali još pisati svoju teglu sreće, mogli biste pokušati, jer smatram da je ovo pravo vrijeme s obzirom na to da smo na početku još jedne godine.  


✌&💚, Matea.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te