Preskoči na glavni sadržaj

Štivo za veljaču


U prošlom postu o knjigama sam navela kako ću svaki mjesec odlučiti koliko i što ću čitati...veljača je najkraći mogući mjesec u godini, tako da sam se odlučila samo za jednu knjigu...kupila sam ju pred kraj prošle godine (što i nije tako davno 😁) i nikako nije stigla na red...ima pozamašan broj stranica (396), tako da, uz sve ostale obaveze koje imam, bit će ju zaista izazovno uklopiti u 28 dana (tj. manje, jer nam je već 3. veljače)...Kao što po fotografiji možete već zaključiti, radi se o posljednjoj u nizu knjizi Jill Mansell...Knjige navedene autorice pratim, čitam i kupujem još od davne (ah daaavne 😁) 2014. godine, kada sam prvu njezinu knjigu dobila kao rođendanski dar...Svidio mi se način na koji Jill piše, te ponajprije koliko su joj poglavlja dobro osmišljenja, niti kratka niti duga...baš onako kako volim, s obzirom na to da ako čitam u

večernjim satima uvijek stignem završiti poglavlje prije no zaspim 😁, jer me čitanje dosta opusti (vjerujem kao i većinu). Trenutno posjedujem sedam naslova, i željno iščekujem svaki sljedeći koji će izaći. U nastavku možete vidjeti svih sedam naslova te klikom na naslov također možete pročitati sažetak svakog...aplikacija koju koristim i koja mi pomaže pri odabiru knjiga, ali i za vođenje evidencije pročitanih i onih koje tek želim pročitati, je GoodReads . Ako do sada niste upoznati s tom stranicom/aplikacijom, a volite čitati, svakako preporučam da ju posjetite...također si možete napraviti i vlastiti profil kako biste mogli stvarati vlastite virtualne police knjiga koje ste pročitali ili želite tek pročitati. Navedene knjige su u izdanju Znanja.


Jill Mansell-Nepredvidive posljedice ljubavi (Trenutno je na   posudbi, zato nije na fotografiji 😊)


















Stranica GoodReads.com nema veze s ovim postom, te nije plaćena reklama, ovdje iznosim vlastito mišljenje i zadovoljstvo navedenom stranicom.




✌&💜, Matea


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te