Preskoči na glavni sadržaj

DIY: Žuti stolac

 


E, znate onu "What monkey see, monkey do..."😁

Kod mene bi se moglo reći "Što majmun zamisli, majmun napravi...bez majmuna 😁" I to kako goood 😁.
Tako je bilo i s ovim🤪...prvi stolac sam "renovirala" dekupaž tehnikom (ako se to moglo uopće nazvat renoviranje i ako se to uopće moglo nazvati dekupaž tehnikom -drvofiks+novinski papir malo šmirgl papira and voila, ali eno ga, postojan i nakon dvadeset godina korištenja za radnim stolom...čak sam ga i pretapecirala-to tek izgleda kao da ga je napao rafal klamerica😁...ali služio je do ovog proljeća/ljeta i do doba karantene (kad sam imala vremena za razmišljanje na pretek), dok ga gospon Sunhine nije zamijenio😁....drugi stolac je bio, prije cca nekih malo više od 15 godina...i to sam ga farbala autolakom u spreju (đizs) 🙄🤭...boja je bila neka fora ljubičasto-roza-crvena-metalik i sjedište tapecirano ružičastim "krznom" tj. neko čupavo superkul platno (još uvijek imam i takvu rozastu torbicu 😁, zvala sam ju berlinska torbica, veze s Berlinom nikakve, ali mene je podsjećala na🌈, tako da eto...), taj nažalost više nije na životu, jer ga je tata renovirao i sad izgleda bolje no ikada, i služi u neke druge svrhe... i tu je renoviranje stolaca zastalo (možda zato što nisam više imala što bojit 😁)...prešla sam na drugi namještaj (stoliće i tako to, svašta nešta)...i zidove 🤣...negdje prije sam vidjela ovaj stolac kod staraca (ima još jedan, taj ću vjerojatno riješiti ove godine...ništa ne mogu ( i ne želim) na silu raditi, pa tako ni to, kad dođe inspiracija onda će biti i renovacija 😁), i odmah mi je palo na pamet da će bit odličan u žutoj boji...i bila sam u pravu (blago meni :) )...😁 Nisam bojala autolakom (ovaj puta 🤣)...to mudrost valjda dođe s godinama, i onda čitaš na etiketama koja je boja za koju površinu, ne sprejaš više sve na svašta 😁. I tako eto, sad imam žuti radni stolac...koji se prekrasno uklapa u ostali drlog u boravku...











✌&💛, Matea









Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te