Preskoči na glavni sadržaj

Dvi, tri pametne...o knjigama

'Dijete koje čita...postaje čovjek koji misli...'
Apsolutno se slažem s ovom izrekom...jer što više čitaš, imaš veći fond riječi i možeš se puno ljepše i bolje izražavati...ako to želiš, naravno...knjige, i čitanje obožavam...i uvijek jesam..još od osnovne škole...ali uvijek sam čitala ono što želim a ne ono što moram (pr. lektiru...tu sam se uvijek snalazila...jer smo morali, kao i sada, čitati knjige koje apsolutno nisu bile prilagođene našoj dobi, ali dobro...bilo prošlo i to je to)...kroz osnovnu školu najdraži mi je bio Adrian Mole i njegove muke u odrastanju, kasnije su došli Mi djeca s kolodvora Zoo (kao jedna od dražih knjiga i danas), serijali R.L. Stine-a, i svi ostali tinejđerski sadržaji s kojma sam se tada mogla poistovjetiti...oduvijek su mi bile drage police s knjigama, međutim, ranije si ih nisam mogla priuštiti, jer nije (barem meni) bilo dostupno tako povoljno nabaviti knjige...danas je to druga priča, danas se sve može...ali doslovno sve...i to po jako povoljnim cijenama...ranije sam gledala da kupujem nove knjige...naime, imala sam 'problem' rabljenih knjiga, i toga da je to već netko čitao i da tko zna tko je to dirao, listao i tra la
la la (rekla bih da sam imala jedan od 'Sheldon' problema što se tiče bakterija :D )...naime nekako sam se s vremenom uspjela riješiti toga, i složiti prioritete, koji su uključivali brigu o okolišu, jer sam shvatila da ću radije kupiti polovnu knjigu (jer je apsolutno ista kao da sam posudila iz knjižnice, čitana, listana, i dirana od strane drugih ljudi...samo što je na kraju moja, i ostaje meni na polici)...iako imam većinu novih knjiga, imam dosta i polovnih...nabavljam ih na razne načine i ne robujem tome da mora biti posljednji novi naslov na tržištu, nego jednostavno čitam žanr koji me zanima, najčešće su to ljubavni romani /serijali ili nešto kriminalno :D ...najčešće ih nabavljam na internetu po buvljacima i raznim aukcijama...najviše volim aukcije koje provode skloništa za životinje, tamo se zaista zna naći super naslova, a opet je win win
situacija, jer novac koji dam odlazi u azil za životinje, a knjigu koju za taj novac dobijem, već je rabljena i nije bilo potrebno uništiti koje stablo ili utrošiti sredstva na reciklažu papira za ponovnu upotrebu...dosta ljudi me pitalo zašto ne bih počela čitati elektroničke knjige, manje mjesta zauzimaju, ne troši se papir...itd itd...e ovakoc, ja sam vam oldskul duša, i smatram da nema potrebe da se sve živo i ne živo prebaci na ekran i tehnologiju...i smatram da se tehnologijom ne može sve zamijeniti, kako većina misli...volim u kući imati police za knjige, volim ih listati, volim kako na polici lijepo izgledaju složene jedna do druge (pogotovo sam bolesna na slaganje knjiga po serijalima :D ), volim kad pogledam u policu i točno znam kad sam koju knjigu kupila, gdje i kako sam se osjećala u trenutku čitanja...mislim da takve stvari ne može niti jedna tehnologija zamijeniti...neke stvari su naprosto nezamjenjive.


Gdje kupujem rabljene knjige:






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te