Preskoči na glavni sadržaj

SummerOf2020

Svake godine (već skoro desetak godina) putujemo u ovom periodu na jug...i moram priznati da uvijek ponesem hrpetinu stvari od kojih nosim samo tri, ali stvarno, tri...jer smo većinu vremena u kupaćim kostimima/gaćama, tako da na kraju pola torbe samo vratim u ormar kada dođemo kući...ono, gdje uvijek falimo, jest duga odjeća, jer u posljednjih dva do tri ljeta je vrijeme toliko promjenjivo...jedan dan je užasno vruće, prek' noći je hladno ili pada kiša, kao da sutra ne postoji...ali što je tu je, sami smo si odgovorni za to što se MotherNature tako ponaša, razljutili smo ju, a znam iz iskustva (vjerujem i većina vas 😁 ) kako je to kad naljutiš mater😁...ove godine smo se dogovorili da nosimo samo potrebito i da ne pretjerujemo(bit ćemo kao đipsiji i bit će nam baš super 😁)...Po pitanju osobne higijene,
zaita koristim jako jako malo toga...prije to baš nije tako izgledalo, bilo je tu razno razne šminke, lakova za nokte, seruma, krema, gelova za tuširanje...i još ostalih bespotrebnih stvari...sad to više nije tako...i sad sam, moglo bi se reći, ''minimalist u kupaoni'' u odnosu kako je to nekada bilo...ono što ću spakirati od osobne higijene (koju svakodnevno koristm) je zubni konac, pasta za zubekrema za lice/tijelosapun (koristim ga i za tuširanje i za lice)tvrdi šampon za kosuulje za kosudezićsapun za ruke, britvicu i sapun za brijanje...od stvari koje mi inače trebaju na moru, su još sprej protiv komaracasvemogući balazam za sve i svašta (zlu ne trebalo 😁), ulje za sunčanje....i to je manje više to što se tiče 
moje higijene i mojih higijenskih potrepština (ostatak obiteljice će si još nadopuniti torbu sa svojim  higijenskim potrepštinama)...eh da, i prostirku za yogu obavezno nosim, s obzirom da se i to ubraja u moju jutarnju higijenu tijela 😇...shvatila sam da je manje više, koristim prirodnu kozmetiku, i obožavam kupovati kozmetiku HR malih proizvođača (nešto i sama izradim), koji paze na sve što rade i na sastojke koje ubacuju u proizvode, a još k tomu su veganski i nisu testirani na životinjama (što je meni jako bitno💗)...što se tiče odjeće, tu smo se dogovorili da ćemo ovaj put ići s minimalno moguće stvari...uvijek si natrpamo torbe, i onda na kraju niš' od toga ne nosimo...tako da smo ove godine ''minimalisti''
po pitanju odjeće...naći će se tu četiri-pet majica, pončo (nikud bez ponča😁), duks, dimije, suknja, kupaći kostim, donje rublje (naravno); pidžama (nikud bez pidžame pa makar bilo 35° prek' noći😁), kratke traper hlače, koje duge hlače (jer nikad ne znaš hoće li krenuti bura 😐), šiltericu, patike i šlape (i neke sandale vjerojatno)...i to će manje-više biti to...mislim da će mi najveći dio prtljage zauzimati knjige, laptop, punjači, društvene igre, pribor za pisanje i crtanje i papiri...dok je gepek rezerviran za hranu...svake godine nosimo hranu sa sobom...da, da mi smo jedni od onih s ''punim gepekom'' 😁...jer dragi moji, ne biste vjerovali koliko , pojedina hrana (tamo gdje mi idemo) može biti skupa...odnosno, koliko znaju u dućanima ''nabiti'' cijene u odnosu na stvarnu vrijednost proizvoda, to je (čista) perverzija...tako da se volimo opskrbiti na vrijeme i izbjeći takve situacije...ipak smo na odmoru, i izbjegavamo svu moguću dodatnu i bespotrebnu gužvu, i kojekakve energije/aure drugih ljudi😁.









*Stavila sam linkove na proizvode koje koristim i koje ću spakirati za put.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te