Preskoči na glavni sadržaj

OpenYourEyes...OpenYourMind

U prošlom postu, pričajući o second hand odjeći, pisala sam o tome koliko su, na promjenu mog razmišljanja, zapravo većinom, utjecali kojekakvi dokumentarni filmovi, na koje sam tijekom godina nailazila...ovako sam počela razmišljati i malo istraživati još davno, tamo negdje na fakultetu (prije nekih cca osam godina)...naime, imala sam jedan kolegij koji se zvao Pedagoška ekologija, i predavala ga je jedna izvrsna profesorica, koja nas je (vjerujem, većinu, ako i ne sve nas) uspjela zainteresirati za svoj predmet i za ono što smo na tom kolegiju učili (na žalost, trajao je samo jedan semestar)...i dosta mi je cijeli taj sadržaj ''otvorio oči'' za neke druge spoznaje...posebice za to da sam i ja, zapravo, dio svega što se događa u Svijetu...da sam dio kruga konzumerizma...da samim time što sam potrošač pojedinih stvari i proizvoda, automatski postajem i dio toga da se proizvodi još više pojedinih bespotrebnih stvari...sjećam se kako smo dosta dokumentarnih filmova pogledali, ali i samim istraživanjem (za seminarske radove i zadaće) smo pojedinačno nailazili na različite naslove, i sadržaje, za koje sam mislila da u Svijetu ne postoje, i uopće nisam razmišljala o tome, koliko zapravo ljudski um može biti izopačen, i bolestan da mu svakojake gadarije padnu na pamet...međutim dobra stvar je u tome da imamo vlastiti izbor, i dobra stvar je u tome da možemo odabrati hoćemo li biti dio toga ili nećemo biti dio toga...osobno sam odavno odabrala izaći iz tog začaranog kruga i ne biti dio mase koja sreću traži u stvarima koje su bespotrebne, koje su dobivene tako da drugoga ugroze (bilo da se radi o jeftinoj radnoj snazi, testiranju na životinjama, mesnoj hrani-industriji, ne veganskoj kozmetici)...život jednostavno na takav osviješten način postaje lakši (barem meni)...nije teško, nije problem i sve je stvar vlastite odluke...samo se trebate sami sa sobom u glavi posložiti da želite promjenu (ako to zaista želite, nitko vas na to ne tjera), da se želite malo osvijestit (ako to zaista želite, nitko vas na to ne tjera)...netko od vas će već danas početi tako razmišljati, netko sutra i to je super....netko neće nikada, i to je opet okej...slobodna smo bića, i imamo pravo odabrati što i kako želim...svaka naša akcija ima reakciju, ako su akcije okej takve će biti i reakcije...ako nisu...znamo što će biti...sami smo odgovorni za ono što radimo...s obzirom da čovjek uči najbolje na vlastitim iskustvima, odlučila sam vam u nastavku staviti poveznice na neke od naslova i sajtova na kojima sam pronašla sve što me interesiralo...





The True Cost-priča o brzoj modi...iskreno, ne sjećam se gdje sam gledala taj dokumentarac, bilo je jako davno, ali priča koja je u pozadini me prodrmala totalno...tako da ako uspijete ''iskopati'' cijeli film, svakako pogledajte.

Minimalism: A documentary about the important things-ovo je treiler, mđutim, ja sam ga gledala na Netflixu, ne znam ima li ih još na kojem sajtu

Broken-ovo je također treiler za dokumentarnu seriju koju sam pogledala na Netflixu, naime dokumentarac se sastoji od četiri serije (mene osobno je zainteresirao prvi i četvrti naslov, tako da sam pogledala te dvije serije, drugu i treću nisam, međutim možda vas zainteresiraju upravo ta druga i treća...
1. Makeup Mayhem
2. Big vape
3. Deadly Dressers
4. Recycling Sham


Brza Moda-i kamo odlazi odjeća


Jedan super fora TEDx govor koji pojašnjava sve vrlo vrlo jednostavno...



Ako ste sami naišli na još koji zanimljivi dokumentarac, koji vas je naveo na promjene koje ste napravili u životu, slobodno napišite naslov, ili stavite link, rado bih ga pogledala...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te