Preskoči na glavni sadržaj

VeGe način života



Ovakav način života, vodim već više od pola svog života...meso sam, u potpunosti, prestala jesti prije dosta godina (više ni ne brojim, ali znam da je tamo negdje oko četrnaeste godine)...naime, nisam mogla podnijeti činjenicu da jedem nešto što ima oči, osjećaje, dušu, emocije, srce i što je čista ljubav...jer su životinje za mene upravo to-čista ljubav...nikada mi neće bit jasno zašto neke životinje privilegiramo dok ostale ugibaju u agoniji i kasnije se koriste za hranu...ali to je samo moje razmišljanje, ljudi smo i imamo pravo izbora (dok neki to nemaju, ali smo zato mi tu kji vidimo malo širu sliku), a na nama je kako ćemo se ponašati...meni je u početku bilo dosta teško (ne mislim da mi je bilo teško prestati jesti meso, dapače, bilo je olakšavajuće, kako za želudac tako i za ostatak probave....nego, teško radi dostupnosti informacija), jer internet nije bio na tolikom nivou, i nisam se baš znala snalaziti i tražiti određene informacije (da se razumijemo to je bio tek ''friški'' ulazak u dvijetisućitu godinu-godina gore-dolje...)...iako sam kao izvor informacija koristila druge raznorazne medije, poput knjiga, novinski članaka i ostalih tiskovina...inače sam uvijek bila crna ovca, po pitanu svega, pa je i ovo bila dodatna etiketa u procesu odrastanja koja nije nimalo pripomogla (ali meni etiketiranje nije apsolutno smetalo, jer sam rano shvatila što hoću, a što stvarno neću, pod svaku cijenu...tvrdoglavost je tu pripomogla, i način razmišljanja ''ili me voliš, ili idi ća'', nema između)...međutim vodim se tvrdoglavošću, i napraviti ću baš ono što nitko neće...i to me na neki način, dovelo do toga gdje sam sada (jer, netko završava fakultet zato što hoće, ja sam ga završila iz inata da pokažem da mogu, i to s dvogodišnjim djetetom i mužem :D )...vege način života nije toliko kompliciran i skup, kako to većina misli...smatram da je komplicirano ono u što ne vjeruješ i ono što ne osjećaš...primjerice za mene je komplicirano otići oprat auto na praonu, jer bi sigurno neš' strgala ili potrošila hrpu kovanica dok bi se snašla...eto, tako je nekome i vege način života...komplicirano je onoliko koliko si sami to želite zakomplicirati...iako ćete vidjeti koliko si ja radim jednostavna jela koja su gotova u petnaest minuta maksimalno, i kako možete kroz dva tri dana iskoristiti namirnice koje imate, i koliko se toga može napraviti od jedne namirnice...je li skupo? skupo je onoliko koliko si to želite poskupiti....ako ćete svakodnevno ići kupovati gotova jela, poput vege paniranih odrezaka, lazanja, salama, namaza, mlijeka...e onda je skupo...a kad shvatite da za puno manje novca to sve, i još hrpu toga možete doma sami pripremiti, e onda ste na konju i onda ste shvatili bit vege načina života...a ako imate mogućnosti za vlastiti vrt, ne nadzire vam se kraj...ako nemate, onda uvijek možete pojedine biljke posaditi na balkon, terasu ili neki od prozora u stanu....smatram kako je za vege način života potrebno ponajpirije reducirati prehranu, a onda se tek kasnije na to nadovezuje korištenje svih ostalih proizvoda u kućanstvu, kozmetike, otpada, odjeće, obuće....itd itd...o tome ću nešto kasnije (kažem bit će tu svašta nešta :) )...nekako, razmišljajući u posljednje vrijeme o svemu ovome, odlučila sam sažeti sve na jedno mjesto (instagram je ograničen za takve stvari, FB mi nekako nije dobro koncipiran za sve ono što bih ja htjela napraviti, tako da se blog činio najidealniji za tako što)poput priručnika, kako bih prenijela sve one informacije i iskustvo koje sam stekla tijekom ovih, više od pola života... i možda nekome olakšala njegov put...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te