Preskoči na glavni sadržaj

DIY: Pošalji svijetu svoju poruku

 

Prije nekoliko godina kad sam se počela aktivno baviti slikanjem akrilnim bojama, redovito sam si ''uništavala'' odjevne predmete zaprljajući se akrilnom bojom...koja se, naravno, nikako nije ispirala s odjeće i uvijek je sve ostalo uflekano...tu mi je pala ideja na pamet da bih mogla sama izraditi nešto ciljano na odjeći, da ne budu samo random mrlje/fleke...za početak sam se odlučila probati funkcionira li to na običnoj iznošenoj majici, i naravno profunkcioniralo je...a sad ću vam reći kako :D ....


Potrebno ti je:

  • pamučna majica
  • kist
  • crna akrilna boja
  • podloga
  • kvačice za fiksaciju platna


Postupak:

U majicu je potrebno staviti podlogu (najbolje neki karton ili
plastični podložak, kako se ne bi stražnja strana majice obojila), fiksirati majicu s kvačicama...smislite si neki tekst ili ako želite nešto nacrtati i to napravite s kistom i akrilnom bojom...ostavite da se u potpunosti osuši tako fiksirano na podlozi (ja sam svoju ostavila 48 sati), i to je to...majiu sam prala u perilici rublja na 40°C, i to je to... :)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te