Preskoči na glavni sadržaj

Platnene torbe-cekeri

 

Prije dvije godine sam oslikala svoju prvu platnenu torbu-ceker...ideja mi je pala na pamet kao i sve do sada-preko noći...inače, jako volim Fridu, boje, šarenilo, uzorke...pa je prvotna ideja bila, tko drugi, nego ona...kombinirala sam razne tkanine, dugmiće i akrilne boje...akrilne boje sam oslikala na samu torbu, a krunu od cvjetića sam napravila posebno pa naknadno zašila...vidjela sam dosta verzija Fride, ali ovakvu nisam do sada nigdje, bar u mojoj okolini i na internetu gdje sam pretraživala...od te prve Fride sam izradila dosta cekera i na ostale tematike, samo što nisam neke niti fotografirala, tako su brzo otišli od mene...sljedeća zvijezda koju cijenim i čiju glazbu volim je Amy, ona mi je isto pala na pamet, a kako drugačije nego-preko noći...i to se dogodilo, ni manje ni više no na njezinu desetu godišnjicu smrti...čim sam izradila prvu (koja je jedna jedina imala trakicu oko
glave, sve ostale radim s mašnicom) odmah je u par minuta pronašla svoju vlasnicu...volim unikatne stvari nositi i izrađivati (dok radim, imam manje vremena, međutim, kada sam na godišnjem onda stalno nešto izrađujem i bojim)...kasnije je bilo ovdje i Amelie, Poirot, Prijatelj...također su mi jedne od dražih izrada-biblijski citati, njih sam isto puno napravila, i uvijek budu fora i jedinstveni....zašto baš cekeri i zašto ih imam milijun skoro kod kuće...pa eto zato što ne želim nositi plastičnu vrećicu, uvijek u automobilu imamo platnene cekere i ne sjećam se kad sam zadnji put uzela neku plastičnu vrećicu u dućanu, jednostavno nemam potrebe i nemam tu naviku...također u torbi uvijek imam jednu, ako mi slučajno za nešto zatreba...ranije sam ovdje na blogu
pisala i o vrećicama za voće i povrće koje sam također sama izradila od ostataka tkanine, i super nam služe za voće koje je potrebno izvagati u dućanima, i ne moramo koristiti jednokratne plastične vrećice...ako vas zanima koje sam još vrećice izrađivala slobodno posjetite stranice:

Instagram StuffByMhR

FB StuffByMhR

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Hrana: Vege kobasice/salama

  S obzirom na to da ne jedem meso, potražila sam kako mogu sama napraviti ''salamu/kobasice'' koju bi imala za tople sendviče ili tako neku hranu koju konzumiraju i oni koji jedu meso...s obzirom da na instagramu pratim profile ljudi istomišljenika, upjela sam naići na jedan recept za veganske kobasice, koje su jako jednostavne za napraviti i sadrže jako jeftine sastojke 😁. Sastojci: 300 ml mekog brašna (glutenskog)* 150 ml zobenih pahuljica 150 ml sojinih ljuskica 300 ml tople vode 70 ml suncokretovog ulja 1 žličica morske soli 2 žličice češnjaka u prahu 2 žličice dimljene paprike u prahu pola žličice slatke paprike u prahu malo papra Prozirna prijanjajuća folija Priprema: Brašno, zobene pahuljice i sojine ljuskice pomiješati. U 300 ml tople vode razmutiti začine i ulje te preliti suhe sastojke tom tekućinom. Pomiješati smjesu, da dobijete homogenu smjesu i da se začini ravnomjerno rasporede. Na foliju stavljajte smjesu te ju umotajte tako da oblikujete kobasice, te